2008. április 8., kedd

(Elme)beteg vagyok

Nem panaszáradat jön,ne ijedj meg,Kedves Olvasó!Csupán helyzetjelentés.Vasárnap éjjel kezdődött,valamivel éjfél előtt.Ugrált a gyomrom,azt hittem,a cigánypecsenye a ludas,amit ebédre ettünk.Hát nem.Sikerült elkapnom Ádi hányikálós-hasmarsos nyavalyáját.Borzasztóan örülök,mitnemondjak.Tegnap semmi sem maradt meg bennem,ma már ettem egy kis főtt krumplit megházastársiszexet  háztartásikekszet,eddig úgy néz ki,nem jön vissza,de tudja a fene.Menetrend szerint hánytam amúgy,minden óra harmincöt perckor,tök vicces.Szegény Piri mama ott pánikolt fölöttem...Suliba se mehetek,húszpercenként(max. félóránként)futkosok és erősen vizsgaidőszakfílingem van,akkor csináltam ezt a stressz miatt.Itt most szó sincs stresszről,ez járványos csoda.Ez van.Legalább a kedvem jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése