2008. április 11., péntek

Én meggyógyultam,de...

...Piri mama megint ügyes volt.Pestről jöttünk haza,erre csipog a telefon,hogy leesett a lépcsőről és lehet megint eltört a keze.Medve anyáám...Rohanás Vácra,Bazsi hozta,mi már vártuk,tipli Seress dokihoz,ő elküldte röntgenre,ahol vártunk egy csomót előbb a vizsgálatra aztán a leletre,gyorsan lestük,mit írnak,nincs törés,jajdejó.Van viszont szalagsérülés.Négy hét gipsz,hurráhurrá és megint a jobb keze...Ez van,szegényre rájár a rúd :(
Meggyógyultam,se hányás,se hányinger,se hasmenés,királyság van,a kávé sem ártott ma délután.Ennek örömére ma bulizunk.Tegnap vásároltam.Táskát akartam venni,mert a mostani már foszlik és nincs időm (meg kedvem meg türelmem)varrni másikat,na mindent vettem,csak táskát nem.A termés: cicamagazin(közismertebb nevén: Joy),egy piros tanga,egy pókos tanga,egy fekete csipkefelső 850 Ft-ért és ugyanennyiért egy szürke,ezüst csillagokkal,nagyon mókás darab,ma felveszem,mert buli van.Éljenéljen :) Szeretem a csütörtököt,mert csütörtökön születtem és szeretem a pénteket,mert pénteken buli van.
Holnap veszek táskát meg cipőt.Pont. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése