2008. április 14., hétfő

Hétfőn újrakezdem átlag életem...vagy mégsem?


Vagy mégsem.Reggel fél nyolc előtt öt perccel ébredtem,aztán hívott Via drága,de kár volt korán kelni."Harisnyás"Danit vártuk(majdnem  olyan,mint a Harisnyás Pippi),hozott is mindenféle szépséges dolgot,úgyhogy mostmár van mintás térdzoknim meg lila macskanadrágom meg sima fekete harisnyanadrágom.Éljenéljen.Cipőt még mindig nem vettem,péntekig bizti nem is fogok.
Fél tizenegy után indultunk anyuékkal,mert Petrazizit vinni kellett dokihoz délre(hiphiphurrá),előtte faltam rakott káposztát,nyamnyam,délre már a lakásban csücsültem.Apropó lakás,új lakótársam van.Írd és mondd Kedves Olvasó,egy sráccal lakom együtt(aki nem a pasim).Hihetetlen.Át kellett cuccolnom a Móni szobájába,másfél hónapot már ott is kihúzok.Aztán újabb költözés,ha ezt a mai cuccolást is beleszámolom,akkor ez lesz a negyedik és nem az utolsó.Remélhetőleg lesz mégegy,na az lesz majd...Csak tartanék már ott,Édes Istenek!
Rohanás cuccolás után a 13. kerületbe egy céghez és mostmár elmondom,hogy ne fúrja Vörösbegy oldalát a kíváncsiság: állásinterjún voltam.Beajánlottak,gondoltam próba cseresznye alapon elmegyek.Egy hét múlva kell hívnom a pasast,akkorra már tudni fogja,hogy mi a szitu.
Interjú után visszamásztam az Örsre,út közben elnavigáltam négy macedón félistent a megfelelő megállóhoz.Az Árkádban összefutottam Fruval,Zsófival(őt most ismertem meg)és Viával,most nála vagyok.Fruzsitól kaptam Kenshin tiszteletpéldányt,második kötet,ő lektorálta és én tökre örülök,hogy kaptam tőle példányt,annyira édes :) Még emlékszem,mikor Via fordította,furcsa,hogy most nem ő a fordító...Még nem mertem beleolvasni,mert akkor tuti nem rakom le egyhamar...Előbb be kéne fejezni a Mrs. Dallowayt,már csak nyolcvan oldal,az két óra maximum,de hol van nekem két órám? :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése