2008. április 18., péntek

Álmok, tarot, félelmek


Álmodtam az éjjel.Igazából az elmúlt két hétben már másodszor álmodtam ezzel az illetővel és mindkétszer majdnem hajszálra ugyanazt.Könyörgött(?!) hogy engedjem vissza.Csak még egyszer,egyetlen éjszakára és én hajthatatlan voltam.Meg is ütöttem,mire ő sírva fakadt,ami azért vicces,mert alapjáraton egy kemény,már-már durva pasasnak ismertem meg.Sírt,meg is lilult az arca,mire nekem megesett rajta a kicsi szívem,adtam neki fagyasztott csirkemellet,hogy tegye az arcára.Közben elvettem tőle az üveg abszintot(éhes disznó makkal álmodik vagy miaszösz),amit hozott és betettem a szekrényembe.Nyavalygott egy sort,hogy milyen szívesen zuhanyozna velem egyet,meg hogy aztán,vagy akár közben is szeretkezhetnénk.Undorító volt,teljesen kiábrándított.
Ez volt az első alkalommal,s nem sokkal ezután történt,hogy kedves jó barátném(nem nevezem nevén,mert ő magára ismer) megtalálta a tarotkártyáját és nekiálltunk vetni egymásnak.Hát mitmondjak,érdekes dolgok jöttek ki.Rövidesen találkozom egy barna férfivel,aki aztán jól otthagy,miatta még a hitemet is elveszítem(nem az istenekbe vetett hitemről van itt szó...).Másodjára pedig az jött ki,hogy rövidesen(egy-két év) gyerekem lesz(mellette volt a "biztos" nevű lap),ebből az jött le,hogy a gyerek miatt hagy el a barna férfi.Szép kilátások.Barátnémnak rövid távra nagy szerencse jött ki,öt éven belül pedig házasság egy szőke férfivel,de a házasságnak nem lesz jó vége.Veszekedés,bánat.Szintén szép kilátások.
Tegnap éjjel pedig megint Vele álmodtam,ugyanazt,mint első alkalommal,annyi különbséggel,hogy ezúttal engedtem.A végén pedig magam küldtem el,mielőtt még alkalma nyílt volna arra,hogy megalázzon.Mit elküldtem,szabályosan kirúgtam a lakásból(a vicc az,hogy mindez abban a lakásban történt,ahol jelenleg lakom)!
Kicsit tartok az egésztől,bár nem hinném,hogy ezek prófétikus álmok.Neem,annál nekem több eszem van...
Update: elfelejtettem beleírni,hogy az álmok és a tarot közt még nemigazán találom az összefüggést,azt se tudom,van-e egyáltalán...Ha van,akkor azt tutira megálmodom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése