2008. április 24., csütörtök

Live(többekközt)

Ez a hajnali ez elég kusza lett,no sebaj.Aki nem érti,kommenteljen :) Amúgy meg lájvblog a Jegyzetboltból.Miklós és Laci épp a jojóról beszélgetnek,meg a tévéről(ami nagyondrága és plazma).
Kicsit hulla vagyok,de a fiúk szerint nem vészes a fejem,nekik elhiszem.Majd ma délután alszom,nem is keveset.
Hopp,előkerül egy létra!Miklós felmászik,leltároz,Laci könyvcímeket sorol,én a felét se értem,már semmit sem értek.A tegnapi-ma hajnali játék jár a fejemben,de azért fél füllel figyelek rájuk.Befut egy ügyfél,kérdi lehet-e kártyával.Lehet.Nekem is ez volt az első megnyilvánulásom,meg az,hogy majdnem a lábamra ejtettem a latinkönyvet.
Két ügyfélnő jön,Miklós lebeszéli őket a négyezer valahányszázas könyvről,vagyis csak próbálja,de hajthatatlanok.Áfás számlát nem kérnek és zacsit sem.De nem is rontom itt tovább a levegőt azt hiszem,megyek,szerzek valami ehetőt,aztán futok órára.Egyetemes középkor,nyammnyamm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése