2008. április 26., szombat

Majdnem

Fú,hol is kezdjem?Majdnem megvertem ma reggel egy srácot.Aztán délután egy nőt a metrón.Két megállóra képes volt leülni és velem bunkóskodni a táskám miatt.Úgy nézek ki,mint a málhás szamár,három táska(laptop,hátizsák,pókos tatyó) lóg rajtam,örültem,hogy ülök öt megállót,erre a nő leül mellém és elkezd pattogni.Tegyem le a laptopom a földre,mondom még mit nem,féltem,sokba került,et cetera...Dózsánál lepattant,a velem szemben ülő úr meg legyintett,mondta,hogy az ilyen nő fulladjon meg.Tök rendes volt tőle.
Buszon semmi izgi,aludtam Vácig,aztán Via hívott és majdnem sikerült felvennem :D Visszahívtam,órára ment épp.Japánra,minden tiszteletem az övé,nem egyszerű nyelv.
Leszálláskor majdnem a csomagtérben felejtettem a zsákomat,aztán meg majdnem elejtettem,míg jött a nővérem meg jóanyám.Bemásztam a kocsiba,hazadöcögtünk.Kaptam sóskát,amit majdnem magamra borítottam.Végül a tányérban maradt,aztán jól megettem.
Jaigen és majdnem elmentem Londonba a hétvégére.Nem azért,mert rossz buszra akartam szállni :D Robi Londonban van,tegnap érkezett,Piri mama mondta,hogy kimehetnénk kedvenc nénikémmel,mondom nekem aztán nem kell kétszer mondani én megyek.Piri mama mondta,hogy akkor beszél a nénimmel,úgyis akart neki vinni halászlét meg sóskát,mondom akkor megyek én is,ezt a bulit nem hagyom ki.Tudni kell a sztorihoz,hogy kb a ballagásomon beszéltem vele utoljára három mondatnál többet,most meg épp egy egész közös hétvégét helyeztünk kilátásba.Felmentünk tehát hozzá Piri mamámmal.Kedves volt,mosolygott,örült,hogy lát.Bevallom én is örültem neki.Jól néz ki most,szép a haja.Beszélgettünk,elszívott vagy fél doboz cigit és közben előadtuk neki a szitut.Mondta,hogy tárgytalan,ő beszélt Robival(mert amúgy ő Robi keresztanyja),mondta,hogy ma este már megy Brüsszelbe,onnan meg majd vissza Tokióba.Erről ennyit,de mondta a nénim,hogy kimehetünk kettesben majd a nyáron én úgyis tudok inglisül ő meg még úgyse volt ottan.Meg én sem és már nem is kerül olyan sokba repülővel menni.Repülni meg szeretünk :)
Ennyit tehát a majdnem londoni hétvégéről.Majd nyáron.Ja és majdnem bulizni is elmentem,de ez már egy másik történet... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése