2008. április 29., kedd

Második blogszületésnap

Ma két éve,hogy elkezdtem épkézláb módon blogolni,azóta ha időm engedi,írok ide pár sorocskát,fárasztva/szórakoztatva ezzel magamat,valamint lelkes illetve kevésbé lelkes olvasóimat.
Köszönöm minden zugolvasónak,kommentelőnek és "blogfriend"-nek (Vörösbegy,Csillus,Pöttye és Tündérke),hogy olvasnak.Remélem még jó darabig lesz olyan,aki szívesen veszi az idióta bejegyzéseimet.
Köszönet illeti ezen kívül a freeblogot,mint olyat.A lehetőségért,a gyári sablonokért(amíg az volt),meg egyáltalán.
Születésnapi dizájnt végül nem csináltam,rájöttem,hogy túlságosan szeretem ezt a mostanit ahhoz,hogy szétbarmoljam.Majd egyszer,ha már meguntam a kék-fekete-fehér kombinációt.De az is lehet,hogy a hétvégén csinálom meg,attól függ,mire lesz időm két buli között.Ötleteket várok komment formájában.
Boldog születésnapot,Kedves Naplóm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése