2008. április 5., szombat

Mert élni tudni kell :)


Megint buliztunk és megint érdekes volt hazamászni.Egyedül,saját lábamon(kivételesen nem vártam meg,míg apu nyalábolt fel és kísérte haza a legidiótább gyermekét).Jó volt a műsor,táncitánci,teqila sunrise,mojito,ami kell,koktélozós este volt.Ma se lesz másképp,állítólag jönnek a focisták,Lotti közölte,hogy megöl,ha nem jövök.Féltem az életem na :D
Jól összevesztem Piri mamával,mert nem értette,miről beszélek.Sági úr szerint meg kifogásokat keresek,vicces,hogy ezt pont ő mondja...Namindegy.Volt kitől tanulnom.
Ittvannak Juditék kutyástól meg Orsi is,aki megint elhalmozott ajándékokkal és olyan édes dolgokat kaptam,hogy egészen belepirultam.Imádom a csajt,egyszer sikerült csúnyán bepiálnunk,becsókoltunk 1 üveg saját+1 üveg gösseres vilit energiaitallal vagy almával,ami éppen jött.Kapott egy kisebb alkoholmérgezést,de én se úsztam meg szárazon az esetet...Azóta csak mégjobban imádjuk egymást.Juditért is odáig vagyok,csípem a stílusát meg a humorát meg mindenét :D A párja,a Robi se semmi,annyira jó nézni,ahogy piszkálják egymást,nagyon édesen csinálják,de tényleg.Jajj,annyira szeretem,mikor ilyen emberek vesznek körül.
Viának meg gratula,megvan a rutinja!Büszke vagyok rá,de komolyan :)
Voltunk vásárolni a lányokkal,Orsi meg Judit 2-2 pár cipővel lett gazdagabb,a dm-ben is feléltük a kedvezményemet(és most jut eszembe,hogy hajápolót nem vettem,nembaj,majd legközelebb,pár hétig még kibírom)és a kreatívkellékest is kifosztottuk.Megyek is alkotni,ha befejeztem a bejegyzést.
Nem mellesleg fos hetem volt,illetve csak olyankor volt fos,mikor nem Viánál voltam.Picaro rlz,az a pasas nem normális,hihetetlen,hogy én játszom ki a karaktert.Olvasom vissza a játékot és mintha valaki egészen más írná.Büszke vagyok a pasira,de komolyan.Csípem az idiótaságait.Azt,hogy hatszáz(?!) éves elf létére is tud hülye lenni."Jó a műsor..."
Ezt most gondolom kevesen értették.Nem is baj,hogy csak mi értjük Viával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése