2008. április 6., vasárnap

Statgép-márciusi top 10.


A múlt havi csodák,azok közül is a legjobbak :D
métereskalács- megint?!
norewa- mertem remélni...
norewa blog- ez kinek jutott eszébe?!Mekkora lángelme!
nem érzek semmit- én sem.Zsibbadok vagy lebénultam?
pisilnem kell- szar neked.
honnan szerezzek pénzt?-menj el dolgozni,nézd át a bankszámládat/pénztárcádat,hátha akad benne suska.Én mindig találok dugipénzt.
a tesóm véres bugyija- ilyen hol az isten haragjában van az én blogomon?!De most komolyan,egyáltalán kinek jut eszébe ilyen undorító dolog?!
szakítottunk gergővel- csodálkozol azután,hogy kisbetűvel írod a nevét?
meglestem nővéremet- kukkolni nem szép dolog :P
mirena fogamzásgátló- az örök kedvenc.A kockázatok és mellékhatások tekintetében kérlek olvasd el a betegtájékoztatót,vagy konzultálj a nőgyógyászoddal/gyógyszerészeddel!Csókollak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése