2008. május 9., péntek

Apró örömök :)

Tegnap már nem volt lelkierőm írni,meg nem is nagyon lett volna miről.Átlagos-fárasztó hetem volt,alig vártam,hogy hazaérjek(kivételesen nincs órám pénteken,Pázmány nap van,gondoltam akkor hazatolom a képem).Na persze a hazautam se volt zökkenőmentes.Két napja nem tudok telefonálni,valami kavarodás van a csekkek körül,úgyhogy a kékvirágos mobilszolgáltató egyirányúsította a hívásaimat(s tette mindezt anélkül,hogy sms-t írt volna,pedig VIP ügyfél vagyok a fél családommal egyetemben),így nem tudtam közölni a jóhírt,miszerint az öt harmincötös busszal szándékszom menni,de nem volt nagy gáz,anyu felhívott a magentaszínű T-betűs mobiljáról(mert neki ilyen is van,fontolgatom,hogy veszek magamnak,persze szigorúan kártyásat,semmi előfizu).Mondtam neki,hogy mi a szitu,mire közölte,hogy leszek szíves kettővel előbb leszállni,mert ottan van dolga és akkor felvesz és haza már a Kiscsillaggal(így hívják az autónkat) mehetek.Tökjó,lepattantam Vadkerten,kocsiba be,csoki,pia,puszi-puszi.Hazasuhantunk,felkaptuk tesómat,rohanás ügyvédúrhoz,mert megyünk aláírni és nincs vita.
Aláirkafirka után átmentem Ádipocokhoz,jól elszórakoztattuk egymást fél 11-ig,végignéztünk két egész mesét,de az istennek nem volt hajlandó lefeküdni,hiába nyavalyogtam,hogy bújjon oda és aludjunk,mert én már álmos vagyok.Még ásítoztam is,persze csak megjátszottam,de azt elég hitelesen :D Namindegy,jött tesóm,két percre rá lelkemjóanyám,bemegy a gyerekhez,mire a gyerek: "A Mómami!A Piroska!"Annyira cukorfalat volt,hogy mindnyájan elolvadtunk.
Hazamásztam szépen,jött egy Kuty.Jött?!Végigszáguldott a lakáson és simán földre döntött.Az a csepp kutya...Jó alaposan összenyalt,aztán meg bebújt az ágyamba és itt aluszkált velem reggelig,amikoris átmentem kávéért és Krisztián(a szakács)meg is jegyezte,hogy szokatlanul csendben volt a vakarcs,mikor jött,mondom neki,hogy mert aludt.Rajtam :D Most is alszik itt mellettem és olyan jó nézni.Aprócska öröm az életemben.Hatvan centis szeretetzsák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése