2008. május 9., péntek

Fürdés előtti filó

Hetek óta iszonyú jókat játszunk Viával.Szerelmetes szerepjáték megy egy ideje és van két karakterünk,akikről most eszembe jutott valami és összeszorult a kicsi szívem.Dana és Picaro az a fajta pár,akik már nem fiatalok.A cuki idős házaspár,akik láttán mindenki felderül. Azok,akik lopva megfogják egymás kezét az asztal alatt,akik félszavakból,sőt,szavak nélkül is tökéletesen értik egymást.
Rájuk gondoltam és eszembe jutott,hogy mennyire rossz egyedül.Nem értem,mi a gond.Velem van a baj,vagy a pasikkal?A minap egy hölgyismerősöm azt mondta, "már megint tökéletes vagy" de az istenit neki,ha olyan rohadtul tökéletes vagyok,miért nem találok magamnak senkit?!Két éve lesz lassan,hogy Kristóffal szakítottunk.A minap beszéltem vele.Még mindig nem engedett el,még mindig engem akar.Lehet,hogy ez a baj?Én már régesrég elengedtem,most is csak a tőr miatt hívtam fel,mert nem emlékeztem rá,hol vette. Később msn-en is rámkattintott,mondta,hogy szülinapom előtt találkozhatnánk,de meggyőztem arról,hogy nem jó az nekünk,ha találkozunk.Ő csak a szívét fájdítaná,nekem meg bűntudatom lenne,mert nem tudok vele olyan lenni,mint régen.
Eszembe jutott az Oroszlán is.Na azt jól elcsesztem,pedig az lehetett volna szép is akár.Az az egy este mindenképp az volt.Ő volt a két év alatt az egyetlen,akibe szerelmes voltam,úgy istenigazából,pedig hányan mondták,hogy nem éri meg,csak magamat teszm vele tönkre.Hát sikerült.Azóta semmi izgis,van ez a kis török,de nem nagyon beszélünk,tehát ez sem számít.Pedig sok fiúval találkozom az egyetemen,de valahogy egyik se fogott meg és ha elsőre nem érint meg,akkor kicsi az esély arra,hogy bármi is kialakuljon.Nálam ez ilyen derült égből villámcsapás dolog,ami vagy tartós,vagy nem.De most jólesne valami tartós.
Félre ne érts,Kedves Olvasó,nem férjhezmenni akarok,csak kell valaki,akihez odabújhatok,akire számíthatok,akit szerethetek és aki viszontszeret.Az se baj,ha nem egy félisten(persze nem hátrány,ha jól néz ki).Nagy kérés?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése