2008. május 30., péntek

Nyaff...

Szétszedte a szaggatógép mosógép néhány holmimat,úgyhogy kicsit morcos vagyok.Meg egyébkéntis,úgyhogy ma tesómmal eldöntöttük,hogy kiveszünk két dvd-t.Az egyik a Bridget,mert az alapmű(oktatófilm).Szinglimovie rlz,a másik meg a Férjhez mész,mert azt mondtam,ami szintén egy cuki film,Diane Keaton meg minden filmben cuki,legalábbis azokban,amiket én láttam. Persze ivászat az nincs ma este,több okból.Az egyik,hogy vizsgaidőszakban nem szabad,meg most istenigazából nincs is kedvem semmi alkoholtartalmúhoz.Meg egyébként is, jól tudjuk mi magunkat érezni anélkül is(értsd: józanul is tudunk legalább annyira hülyék lenni,mint részegen). Nem vagyunk mi alkoholisták,kéremszépen,hogy pia nélkül már semmi se megy...
Nem mellesleg elkezdtem kipakolni és tanulni is,mint a hülyegyerek,hétfőn megyek vissza Pestre intézni ezt-azt,meg könyvtárazni,aztán meg majd jól hazajövök.De ma még lazulás van kicsit.Mert kell pár nyugis órácska,meg két-három szinglifilm,hogy jól érezzem magam.A tesóm meg főleg kell hozzá,mert a tesómat szeretem :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése