2008. május 30., péntek

Vendéglátós családban élni...

Hát mitmondjak,nem egyszerű.Adott egy panziótulajdonos anya,meg egy vendéglátóipari végzettséggel(is) rendelkező nővér,plusz egy miért-korszakban leledző unokaöccs,ehhez önts hozzá egy kis vizsgaidőszakot és fűszerezd meg egy kellemes esti program gondolatával,akkor megkapod a mai estémet. Az volt a zseniális terv,hogy Bridgetet nézünk,na ez kapásból nem jött be,a tékás picsa hölgy angol nyelvű,magyar feliratos dvd-t adott.Tesóm nem szereti a feliratos filmeket,nekem nincs velük bajom,legalább jobban átjön a film eredeti hangulata.Szóval épp eldöntöttük,hogy akkor Férjhez mész,mert azt mondtam lesz mára.Épphogy berakom,megjelenik lelkemjóanyám és közli,hogy akkor ő mostan gyerekfelvigyáz,tesóm meg lesz szíves átmenni.Páff.Én a fél délutánomat Babóval töltöttem,tehát különösebb gond nem volt azzal,hogy ő ott van,sőt,csak hát ugye a film...Kidobtunk az ablakon ezerszáz forintot,hurráhurrá...A film elejéről lemaradtam,mert hát ugye ugráltattak(basszus,anyám cigije kintmaradt!),meg a gyereknek kellett betenni másik filmet,hogy ne rajtunk ugráljon.A film édes volt,csak kár,hogy tesóm nem látta,meg egyébkéntis...Áhh,mindegy.Elcseszett este.Chopint hallgatok,azt olyankor szoktam,mikor magamba roskadok és melléesek,mert most pont az van.És Via sincs már,pedig neki is megígértem,hogy este játszunk...Francba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése