2008. június 4., szerda

ABC


Ami fontos.Szigorúan ábécé sorrendben.Eredeti ötlet:Éjszakázó Akitől én kaptam: Kata
Angyalok,Anyukám,Apukám,Artemis
Álmok(mert megszépítik az életet),ártatlanság(ami nem feltétlenül szüzesség)
Barátok(a család,akiket te magad választasz),béke,blog,bölcsesség,Budapest(a város,ahol a szívemet hagytam.Élnék és meghalnék érte)
Cica(szeretem kimondani,szeretem hallani)
Család,csillagok,Csillus,csók,csoki
Dádi(aki az unokaöcsém),Diána(aki már nincs)
ELTE,eper,este
Éjszaka,élet,érintés,érzés
Fahéj,fantázia,fekete,film
Gösser(a sör is,meg az Otthonom is)
Gyengédség,gyertyafény,gyönyör
Hajnal,(kis)hazám,hit(ami saját)
Igazság,ima,izgalom,
Írás,Írország
Játék,jótékonykodás
Kenshin,könyv,középkor,Krakkó,Krisztina(aki a nővérem)
Láng,lélek,lelkiismeret,lepke,levendula
Mama,mosoly(főleg másoké),Mostohám(aki édes),múvizás
Nevetés(ami nem mindig megy)
Nyalóka,nyitottság
Olaszország,olvasás,olvasók(legyenek bár kommentelők,vagy zugolvasók),oregano,otthon
Ölelés,önzetlenség,öröm
Parfüm, penne,Pöttye,Pöttömpötty(aki én vagyok Apukámnak)Prága
Randi,repülés(és nem kábszertől),romantika,rózsa
Semmittevés(ami édes),siker,stílus
Szandra(aki a húgom),szerelem,szeretet,szerepjáték
Tej,testiség,tisztesség,tisztelet,történelem,tudás,tündérek(a Tündérke is,természetesen)
Utazás
Vágy,Via(akire mindig számíthatok és viszont),víz,Vörösbegy
Zene(lételem)
Zsiráf

Akinek továbbadom: Pöttye,Vörösbegy,Csillus,Mirena,Tündérke,Via

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése