2008. június 3., kedd

Háromszáz

Bizony ám,Kedves Olvasó,ez a háromszázadik bejegyzésem.Sűrítek,mert sok mondanivalóm támadt,remélem nem baj.Az egyik az,hogy ma lesz Mamácska temetése,emiatt alapjáraton nincs jókedvem,de két perccel ezelőtt történt valami,ami az elkövetkezendő pár órában még fogja bennem tartani a lelket és igazából ez a mai bejegyzésem lényege.
Egy ideje gondolkodtam azon,hogy leállok egy kicsit a blogolással,mert egyrészt elég kevés visszajelzést kapok(háromszáz komment nekem kevés :P),másrészt kezdem azt érezni,hogy totál ego vagyok,mert folyton csak magamról pofázok(és megint).Ma azonban úgy döntöttem,nem hagyom abba.Semmi blogszünet,semmi harakiri,mert valaki tett valamit.Jó-jó,lényegre térek mostmár tényleg!Tehát valaki,aki engem nagyon szeret(vagy nagyon utál),benevezte a blogomat(eztet,igen)a 2008-as Goldenblogra.Hogy jöttem rá?Nagyon egyszerű.Gondoltam a poén kedvéért nevezem magam,erre a rendszer közölte,hogy,idézem: "A http://norewa.freeblog.hu blog már be lett nevezve a versenybe!". Most vagy a rendszer szórakozik velem,vagy tényleg benevezett valaki.Ha ez utóbbi áll fenn,akkor az illető legyen olyan kedves és írjon már nekem egy kommentet vagy egy ímélt(norewa@gmail.com) Nem azért,mert hűdenagyon mérges vagyok rá,épp ellenkezőleg.Szeretném meghívni egy sütire/kávéra,mittoménmire,amit szeretne(egyébiránt a háromszázadik komment írójával,azaz Csillussal is hasonló terveim vannak és ezt most veheti fenyegetésnek :D ),persze szigorúan a vizsgaidőszakot követően.Istenigazából most is tanulnom kellene,csak már untam Zsigmond királyunk pénzügyeit,mert most éppen az ő fél évszázadát tanulom még úgy fél órán keresztül.Utána át kell öltöznöm,mennem kell,mert ma búcsúzom egy törékeny,egyszerű asszonytól.Mindenki Mamácskájától,akinek a kisujjában volt az egész szakácsszakma.Hatalmas respect neki.Örülök,hogy ismerhettem,hogy majd' húsz évig szinte minden nap elkápráztatott a főztjével. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése