2008. július 11., péntek

DM kalandtúra

Főszereplők: Norewa, Norewa nővére(Kriszti)
Kaptam ugyebár a születésnapomra némi pénzt Lelkemjóapámtól. Az volt a terv,hogy ma veszek egy headsetet, meg egy új cipőt, a maradék lóvét meg elspájzolom ínséges időkre. De hát ugye ember tervez...Gondoltam,magam mellé veszem a Tesómat, mert bízom az ízlésében. Cipőt találtunk is, viszonylag gyorsan, már a második boltban, többnyire az utolsó helyen szoktunk találni, de most valamiért így alakult, de nem is ez a lényeg, meg igazából a nadrág sem lényeges, amit vettem, meg az a tény sem, hogy évek óta nem volt rajtam mackóalsón kívül más nadrág. Elugrottunk a postára is, utána találtuk ki, hogy leballagunk a város másik felébe Mónihoz jégkásáért. Ezzel semmi baj nem lett volna, de útba esett egy DM. Nekem meg eszembe jutott, hogy az utolsó borotvámat vettem ki tegnap a zacsiból, jó lenne venni egy csomaggal, meg akkor már Tesómnak is kellett ez-az, mert rájött, hogy kifogytak a készletei. Ez így szokott működni nálam is, minden nagyjából egyszerre fogy el. A tusfürdő, a dezodor,a sampon.Nade! Nem volt olyan borotva, amilyet én szoktam használni, nembaj, megvettem a drágábbat, mert ha már egyszer kell... Vettünk még borotvazselét is, mert volt újfajta "sajátmárkás" olcsón. Tesóm mondta, hogy vegyek inkább Satin Care-t, de az nekem nemjó, kipattogok tőle(ilyen az én formám, a drágától kipattogok, az olcsótól meg olyan a lábam,mint a selyem, de ez más holmibal is így van...).Ezenkívül találtam rózsaillatú limitáltszériás testápoló-habfürdő csomagot. Tesóm vett magának mindenféle titkos női dolgot, meg egy DM start csomagot, úgyhogy az iskolákat is támogattuk. Begyűjtöttünk két kuponfüzetet és két pontot is :)
Mondtam már, hogy szeretek a Tesómmal vásárolni? :D Az új nadrágban meg jó a seggem... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése