2008. július 13., vasárnap

Megasztár 4-es széria, válogatás


Ami igazából csak előválogatás. Az van,hogy beküldtem egy jelentkezési lapot "mertmiértisne" alapon. Lottinál csücsültem és kenceficéztem habtestem, mikor megcsörrent a telefon, közölték, hogy július 12, nyolc óra negyvenöt perc, Vajdahunyad vára, mondom áhhá, szuper, árnyék, székek, pódium meg minden.Aha.
Tegnap reggel öt óra harminc perc: Norewa felkel fél óra plafonnézés után, elvánszorog a szexi bárányos pizsijében, meg a még szexibb holdacskás selyemköntösében kávét csinálni, amolyan lób*szó adagot.
Hat óra: a kávé hatni kezd, hősünk beül egy kád vízbe,tíz perc lazulás után tíz perc alatt kiirtja a maradék szőrt a lábáról.
Hat óra húsz perc: Norewa magára rántja új nadrágját, belebújik a világ legeslegkényelmesebb Marc papucsába, magára húz ezenkívül még egy sötétzöld H&M topot.És ez itt most reklám.
Hat óra harminckét perc: Norewa átrohan a Tesójához, aki lecsekkolja az összeállítást és megállapítja, hogy ez bizony csinos.
Hat óra harmincöt perc: Norewa hajat fésül
Hat óra negyvenöt perc(még két egész óra a meghallgatásig):Norewa sminkel, pakol, futkos, mérgezettegéreffekt.
Hét óra: Norewa találkozik Eleyával,meg Mindannyiunk Édesapjával, Tesó is csatlakozik, bepattanunk az autóba. Irány Budapest.
Nyolc óra harminc perc: megérkezünk a Városligetbe, Tesó és Norewa kiszáll, apu és Eleya elmegy parkolóhelyet keresni. A vár tök üres, Norewa megpillantja a tömeget a műjégpálya helyén éktelenkedő betonplaccon.Nyekk. Lányok levonulnak, beállnak a sorba. MÉG nincs meleg.
Nyolc óra negyven perc: Norewa megpillant egy illetőt Megasztár Stáb feliratú pólóban. Odatipeg, érdeklődik,hogy akkor most mi is van itten, mi ez a sok nép. Stábtag elmagyarázza, hogy hát akivel beszéltek telefonon, annak azt mondták, háromnegyed kilenc. Mondom MINDENKINEK? Mindenkinek. Mondom már ne is haragudjon, de hajnal óta talpon vagyok. Erre valami p*csa, akiről később kiderült, hogy hát ő újságíró(cöhh...) közli, hogy ez a szakma ezzel jár,mondom én ezzel tisztában vagyok, de ha ezt elregélik a telefonba is,akkor úgy készülök, vagy el se megyek. Mondták,hogy egész napos program, gondoltam csak azért, mert rögtön meg is mondják,hogy az ember lánya továbbjutott-e,vagy sem. Nem így zajlott.
Kilenc óra: megjelenik T(r)illa, közli,hogy játszunk. Rock koncerten van, adjuk kézről-kézre.Anyád.Bottal se piszkálnám meg, de ezt inkább hagyjuk.
Sorbanállás közben Norewa megismerkedik Dominikával, aki olyan harminc körül lehet és van egy Marci nevű haverja,aki egy zöld pöttyös ernyőt tart a fejünk fölé, meg egy Andi(?) nevű barátnője, aki úgy nevet, hogy közben sikoltozik. Később elvonulunk cigit venni, úgyse halad a sor címszóval. Közlik,hogy akinek van kódja, vagyis aki nem most jelentkezik,hanem már előzetesen jelentkezett, az jöjjön előre. Minden hülye előre nyomult, egyszerűbb lett volna azt mondani,hogy akinek nincs kódja, menjen haza, ne ácsorogjon itt,mert úgyis elküldik, jöjjön vissza három-négy óra múlva. Mindegy. A tömeg sodor magával,már órák óta állunk a tűző napon. Déltájban összeakadok egy Becky nevű leányzóval, akinek sziporkázó a humora és isteni a hangja. Sokadszor jelentkezett, reméli, most eljut valameddig.Közben a csodás karórám gyakorlatilag beleégett a csuklóm bizonyos részeibe.A lábamat már rég nem érzem és már épp összeesnék, amikor mögöttem felharsan egy ismerős dal. "Ma még nem ittunk semmit..." Természetesen rögvest bekapcsolódom, a lány meg vigyorog, mert végre talált valakit,aki ismeri a nótát. Kiderül,hogy Csillának hívják és nagyon édes és épp a párját várja, aki vodkát hoz neki butykosban és ha már így összekerültünk, énekeljünk valamit. Hát énekeltünk a mögöttünk állókkal,még a Tesóm is bekapcsolódott. Volt ott egy srác kockás ingben,a Bandi. Volt nála egy stóc dalszöveg,az egyik furcsán ismerős volt. A You az Evanescence-től(a limitált kiadású Not for Your Ears album utolsó nótája),mondom akkor énekeljük el aztat édeskettesben. Nagyon jól szólt, Kedves Olvasó!Majdnem bőgtem a végére, olyan szép volt.Tartottuk egymásban a lelket, időnként, ha haladt a sor, Becky rántott rajtam egyet, így kerültem szép lassan a kordonhoz.Mellém került a sikoltozós leányzó,gyorsan megfogtuk egymás kezét, közöltük biztonságiőr bácsival, hogy mi csak együtt vagyunk hajlandók bemenni, be is engedtek minket két perccel később(egy óra után két perccel).Elénk pakoltak két-két papírlapot,töltsük ki. Megtörtént,egyik lap maradt,másik lapot vittük a "zsűrinek". "Zsűri" állt tök ismeretlen arcokból,egész pontosan háromból, fogalmam sincs, kik voltak azok, de a nőci közölte,hogy akkor a Neoton Famíliától a Vadvirágot leszekszíves, szerintem fingja nem volt,hogy az melyik dal és azért kérte azt. Ne rajtam élje ki a kíváncsiságát, vegye meg cédén és hallgassa meg úgy.Pont. Mindegy,elénekeltem, magamban meg azon puffogtam,hogy bezzeg nekik párnázott szék,napernyő és fejenként egy KARTON(hat palack, hatszor másfél liter,azaz KILENC liter) ásványvíz jut és nincs más dolguk,mint ülni és minden embernél felmutatni a kamerába egy sorszámot. Egy óra tíz perckor álltam a kamera elé,volt FÉL percem,fél perc után közölték,hogy köszönik szépen. Hurrá. Negyed kettőkor már a kocsinál voltam, indultunk haza. Sohatöbbet.Soha.Ha visszahívnak, akkor ESETLEG elmegyek a stúdióba, de mégegyszer külső helyszínre akkor sem,ha fizetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése