2008. július 31., csütörtök

Kreatív blogger-díj


Anyu(ha) adta nekem a díjat, ezúton is köszönöm! Szeretek sablonokkal szöszölni(főleg hajnalban és főleg a sajátommal) és bolondulok a fűzőkért, de sosem gondoltam volna, hogy ezért egyszer díjat kapok. Azt viszont le kell szögeznem, hogy nem egyszerű kiválasztani öt blogot, mert bizony ez az egyik szabály,s ha már itt tartunk, ismertetem mindet.
1. Pakold ki a logót a blogodra!
2. Linkeld annak a blogját, akitől kaptad (ha több is van neki, akkor azt, amelyiken a díjról írt)!
3. Jelölj öt blogot(azaz bloggert/bloggerinát) és linkeld őket!
4. Hagyj nekik üzenetet arról, hogy jelölted őket!
S hogy kik az én jelöltjeim?
Elsőként említeném Via barátnémat, aki nem csupán blogfriend, előbb ismertem meg személyesen, minthogy blogolni kezdett,kezdtünk volna. Egy igazi polihisztor, ír, fordít, süt-főz, nyelveket tanul, szerepjátszik,rajzol,blogol, alkot. A legjobb barát,hála érte az Isteneknek.
A második jelöltem Sparrow, aki dizájnol,fotóz, blogol, van ízlése és a 101-es szobában lakik, ami Orwell-t olvasva kissé bizarr ugyan, de talán épp ez vonz.
A harmadik Csillus, aki már hetedszer (szentségesistenek!) kapja meg a díjat. Hatalmas respect neki, amiért nemcsak egy, de mindjárt két csodás gyermeket nevel, emellett kenyeret süt(vagy épp kalácsot),hordoz és tapasztalatait, közös életük emlékezetes pillanatait megosztja a Kedves Olvasókkal.
A negyedik szintén egy többgyerekes anyuka(és szintén többször díjazták már), Vörösbegy, aki fészket épít, terelgeti a két nagyot, Donátot és Dórit, valamint a (nem is olyan) pöttöm Barnabást.
Az ötödik Carol, aki mostmár a Fejér Megyei Önkormányzat Tanulási Képességet Vizsgáló Szakértői és Rehabilitációs Bizottsága munkatársa(igen kéremszépen, ez a hivatalos megnevezés), szereti a jóféle bort, a jó társaságot, én meg szeretem az Egypercesekre hajazó bejegyzéseit.
Akik kimaradtak, azokat sem szeretem kevésbé, de hát választani kellett. Nem volt könnyű, elhihetitek.
Update(2008. július 31. 15:26): időközben Tündérkémtől is kaptam egy díjat, tehát mostmár kétszeres díjazott vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése