2008. augusztus 11., hétfő

Úgy szép az élet,ha zajlik...

Szerelmes lettem. Na nem kell megijedni, egy telefonba sikerült belezúgnom, meg egy kedves ismerősöm tündéri kislányába, ezt így egy nap leforgása alatt. Délután Tesóm kitalálta, hogy menjünk le a Kékvirágos mobilszolgáltatóhoz, mert elromlott a telefonja és mert vannak akciós telefonok és ahogy nézegettük a prospektust, belebotlottunk ebbe.  Nem ér kiröhögni, szerintem tök cuki, Tesóm a pirosért rajong, nekem a zöld lett a szívemcsücske(pedig alapból nem rajongok a zöldért). Már régóta tervezem,hogy beújítok a finn n-betűs, 6111-es sorszámú ezüst-fehér imádatomtárgya mellé mégegy telefont,meg egy magentaszolgáltatós kártyát, mert azon sokan olcsóbban tudnának velem társalogni. Megtárgyaltam Piri mamával, ha Tesóm is komolyan gondolja, akkor megboltoljuk. Meglássuk.
A Tündérkirálylányt(aki Zoé) meg ma behozta az apukája, mindenki olvadozott tőle, Tesóm kézbe is vehette, mert bizony nem hagyja akárkinek, pláne ha az apja is ottvan. Így csinálják a királylányok :) Aztán, úgy tíz perc intenzív gügyögés és szórakoztatás után megkérdeztem a csöppséget, hogy volna-e kedve tenni egy kört az én karomban, mire Pöttömlány nyújtózkodott,hogy igen, jönne. Kézbe vettem hát és végignéztük az egész házat, közben jót beszélgettünk, mondta a magáét babanyelven, bújt, megcsócsálta az orromat, meghuzigálta a nyakláncomat. Jött Tesóm, kérdezte a kis csomagot, hogy átmászik-e hozzá, mire a gyerek átölelt és bújt, így adva a nővérem tudtára, hogy marad velem. Izgisebb voltam, vagy nemtudom, de nagyon jól elvoltunk, csak kis sószsák és elég hamar elfáradt a karom tőle(Babót nem kell már felvenni, el vagyok szokva a gyerekcipeléstől),úgyhogy visszavittem az apjához, aki aztán jól elrohant vele, mert kifogyott a tea a cumisüvegéből és az ebben a melegben nem jó. Odáig vagyok érte, alig várom, hogy megint áthozzák. Meg is jegyezte a Zoli, az apja, hogy nemsoká nekem is, mondom előbb diploma, meg egy értelmes pasas(aki jó géneket ad, mert genetika rlz, rossz hatással volt rám a bioszfakt), aztán lehet szó Tündérkirálylányról,vagy Tündérkirályfiról.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése