2008. október 7., kedd

Intenzív nyavalygás

...meg egy kis szinglipuffogás, remélhetőleg jó darabig nem fogok ezek után puffogni, főleg, hogy már nem is vagyok szingli, mint olyan. Természetesen nem sikerült befejeznem a cuccot és hát ugye holnap kéne referálni, úgyhogy szerintem csak arra az órámra mászok be, a sajtótörit kivételesen kihagyom(szippszipp). Itt csücsülök a Gólyavárban, mert itt van ingyennet(wifi rlz, cipeltem a laptopot otthonról) és írom ezt a csodát, most tartok négy oldalnál, hat oldalasra tervezem és majd jól felolvasom, illetve inkább elregélem, mert ez csak vázlat(hat oldalnyi vázlat, veszed, Kedves Olvasó?). Amúgy meg nincs jókedvem, tegnap beszéltem életem lehetséges értelmével és le volt törve szegény, mint a bili füle, valószínűleg elcseszte a vizsgáját. A vicc az, hogy a szakdolgozata meg kilencven százalékos lett, na mindegy, no comment. A szinglipuffogás meg istenigazából ma reggel hangzott el egy ismert kereskedelmi rádióadó reggeli adásában és nem mondom, melyikről van szó, mert reklám. A téma az volt, hogy a csajok milyen pasiktól másznak falra, természetesen nem bírtam magammal, úgyhogy írtam nekik egy sösmöst, marhára örültek, a Szobanövény meg nézett nagyot, mikor élő adásban felolvasták :D Azt persze nem írtam bele, hogy falra mászok az olyan pasiktól, akik fehér fecskét hordanak, mert nem akartam mindenféle kétértelmű helyzetekbe keveredni korán reggel. Ennek örömére folytatom a tanulást, oh yeah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése