2008. október 6., hétfő

Megint hétfő

Nem megyek ma be tipográfiára, nem fogok ma másfél óráért négyet utazni. Nem azért, mert elegem van, vagy mert nem érdekel,hogy van katalógus. Szerdán referálok és el kéne készülnöm vele. Azzal,hogy ma felmegyek, hat órát pazarolok el, ebből négy és felet teljesen értelmetlenül, utazással töltök. Nem jó ez így, a fizikai fáradtságnak már nem is tudom, melyik stádiumában vagyok, rángatózik a bal szemhéjam és a kezeim nem mindig úgy mozognak, ahogy kéne. Most a hétvégén sem pihentem túl sokat. Rámférne már egy nyugis hét, de az őszi szünetig(hihetetlen,hogy lesz ilyenem) már csak kihúzom valahogy, aztán majd valamikor költözés is, az lesz még egy vicces menet. Bár ami azt illeti, tegnap elpakoltam négy polcnyi(öt közepes méretű doboz) könyvet, már csak két és fél polc van, a másik két és fél polc marad itt(ebből kettő meséskönyv, a maradék szakácskönyv meg egy kétnyelvű Biblia). Pénteken ezt is elrakom tehát, aztán jönnek a gyertyák, gyertyatartók mütyűrök, a kardom, a képeim. A ruhák meg a piperék csak a legvégén, azokra ugyebár szükségem van. Egy darabig költözés után dobozból fogok élni, mert bútorom az nincs(és nem is nagyon lesz, míg nem jutok pénzhez), csak a tükrös asztal meg a szekrény, amit Jenő papától örököltem. Ágyam sincs, amin most alszom, azt nem vihetem, mert nem kicsit van szétesve(meg szétrágva az eb által).
Nade, vissza a tanuláshoz. A drágámmal sem tudok ma találkozni, pedig Pesten van. Ez van. Van még időnk ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése