2008. október 4., szombat

Szeptemberi toptíz

norewa- harminchárom. Hű. Mééég, mééég! *sikít, ugrál, örül*
házastársiszex- ööö...nekem ehhez semmi közöm, én ehhez még kicsi vagyok!
dugni valo tanárnénik- meg a tölteni való paprika,mi? Legalább helyesen írnád, ember!
absinthe mellékhatása- nincs neki. Najó, van, de ez titok.
hagyhatom a kiskutyámat otthon kilenc óráig?- egyértelműen NEM. Milyen gazda képes otthonhagyni ilyen sokáig a kiskutyáját? 
csinos vagyok, tudom, az ember ad magára- én is tudom, hogy csinos vagyok. Dejónekem.
hosszú boldog életet neki- nekem? Alap :)
Dr.Klinkó Timea- respect a doktornőnek. Tényleg.
barbi naploja dévédé- ez már fizikai fájdalom, kéremszépen. DVD fonetikusan leírva. Ez legalább annyira fáj, mint a kávé úgy írva, hogy kv.
naith petra- az én Úrnőm. Imádom és kész. Nem adom neked, az enyém! Pont. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése