2008. december 28., vasárnap

A macsek

Megint láttam a fekete macskát. Hatalmas példány, majdnem akkora(de lehet, hogy nagyobb)mint a nagyobbacska tacskó méretű kutyám. A háztető helyett ma a kert végében, a kerítésnél ücsörgött és egyenesen rám nézett, pont, mint tegnap. Leguggoltam és felé nyújtottam a kezem, jelezvén, hogy jöjjön nyugodtan közelebb, nem fogom bántani és elkergetni sem akarom. Erre ő kissé felemelkedett ültéből, mint aki elindul, aztán meggondolta magát és visszacsüccsent, nézett tovább. Szerintem figyel, mert még akkor is végig engem nézett, mikor felálltam és elindultam a konyhaajtó irányába.
Szép cica, gyanítom a környéken lakik a gazdája(biztosan van neki, mert nem tűnt elhanyagoltnak). Nem fiatal, de tegnap délutánig nem volt szerencsém hozzá. Remélem, nem jelent rosszat. Az is lehet, hogy csak a kinti hűtőben és környékén tárolt kajára pályázik :D Meglátjuk, holnap találkozunk-e... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése