2008. december 27., szombat

Csak nem bírom ki...

Muszáj megírnom, mert nem hagy nyugodni.
Ma délután elmentünk Piri mamával lottózni, mert láttam egy fekete macskát a háztetőn. Közvetlenül a bejárati ajtó fölött ült és nézett rám azokkal a hatalmas, zöld szemeivel. De nem is ez a lényeg, hanem hogy a lottózóban találkoztunk az unokatestvéremmel, Krisztiánnal. Ebben semmi rendkívüli nem lenne, egyrészt, mert marha sok unokatestvérem van, másrészt mert ugye rokonok szoktak találkozni. De Krisztiánt nem látom túl gyakran, nem azért, mert külföldön él(mint pl. Robi), vagy mert nem ér rá, egyszerűen nem állunk olyan közel egymáshoz. Félre ne érts, Kedves Olvasó, nincs köztünk harag, vagy bármiféle ellentét, csak arról van szó, hogy Krisztián apukája afféle fekete bárány volt, sosem volt istenigazából jó a kapcsolatunk, ez persze meghatározta a dolgokat Krisztiánnal is. Lényegesen kevesebbet tudok róla, mint a többiekről, de azt tudom, hogy ő volt az első a Mama unokái közül, aki nősült, ott voltam az esküvőjén, egy Kati nevű dögös vörös lányt vett el, született egy kislányuk, Laura, akit egészen kiskorában láttam, azt sem tudom pontosan, hány éves. Ő volt a Mama első dédunokája, az egyetlen, akit láthatott. Panka volt a második, őt sem láttam már régóta, a helyzet az, hogy eltávolodtunk kissé az apukájától, ez részben az én hibám is és nem tudom, fog-e változni a helyzet. 
De kanyarodjunk vissza a Krisztiánnal való találkozásomhoz. Sok éve, hogy elvált Katitól, egy Móni nevű lánnyal él most, azt sem tudom, elvette-e, de most újságolta el, hogy van egy kislányuk, Léna. Egészen pöttöm még, ennyit tudok és hogy elég sok gond van vele, de Krisztián boldog és ezt jó volt látni, de nem tudtam nem gondolni arra, hogy a Mama milyen boldog lenne, ha látná, hogy már három dédunokája is van, ráadásul mind lány. Ehhez a történethez hozzátartozik, hogy a sok unoka közül csak két lány van, Lolita meg én(merthogy ő az anyai nagyanyám és Hugival meg Ledérrel ugye csak apu közös).
A lényeg tehát, hogy folyton a Mamán jár az eszem, közben ízlelgetem a kicsilány nevét, szerintem csodásan hangzik: Magyar Léna. Kívánom, hogy legyen nagyon boldog és szerencsés, hozzon sok örömet a szülei életébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése