2008. december 22., hétfő

Ajándékok

Jaj, hát ez nagyon édes! Az történt, Kedves Olvasó, hogy mára volt betervezve némi ajándékosztás bizonyos hölgyeknek (súgok: Viácskának és Tindo-channak ). Az Hisztiben beszéltem meg találkozót Viával, Tindoval nem egyeztettem, mert napok óta nem lehet rávenni semmire sem. Milyen az én formám? Hát persze, hogy bizonyos bevásárlóközpont bejáratában botlottam bele kedves barátnémba. Jól el is rángattam magammal, volt nagy öröm, mikor odaadtam a kis csomagot, mert kiderült, hogy a leányzó legyezőmániás, akárcsak én, úgyhogy ebbe alaposan belenyúltam(mert legyezőt vettem neki). Viácska a buszon kapta meg a maga csomagját, könyvet vettem neki, mert ő meg Japánért rajong (volt hangulat, BKV rlz). 
Ledérkének van még ajándék, meg huginak, valamint a kutyát is meg akarom lepni, de nem valószínű, hogy eljutok addig, hogy vegyek neki valamit. Ja, ne feledkezzünk meg Babóról(aki az én unokaöcsém és a titkos szerelmem), ha bárkinek van tippje, hogy mivel lepjem meg az én négy és fél éves szőke lovagomat, az üvöltsön(izé, kommenteljen és nem, a guminő nem jó neki, ahhoz még kicsi :D ). Egyébként meg karácsonysztrájk, senkinek nem veszek semmit, sütni hajlandó volnék, ha működne a sütőm, de sajnos nem :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése