2008. december 7., vasárnap

Dilemma

Legyek bátor és igyak sört, vagy legyek rendes és igyak inkább ásványvizet? 
Én egy sikeres, csinos, okos fiatal nő vagyok. És persze bátor. Sörre fel! De. 
Mert mindig jön egy de. Egyedül inni ugyebár tré. Igazából elő szokott ferdülni, hogy egyedül iszogatok(nyugtass meg, Kedves Olvasó, hogy ez még nem alkoholizmus), nem gyakran, mondjuk úgy évente egyszer, többnyire ilyenkor télen. Hozzá tartozik a dologhoz, hogy elég elcseszett hétvégém volt bizonyos alkoholfüggő hímnemű egyednek köszönhetően, valamint nem is szeretem én annyira a sört. De. 
Mert mindig jön egy de. Megkívántam, szomjas vagyok, pillanatnyi öröm kell, vagy nem tudom. Nem is keresek rá okot. Jólesik és nem érdekel mások véleménye,mert egy sikeres, csinos...satöbbi. Kérdés ezennel eldöntve. Akar valaki csatlakozni? Van mégegy üveg... ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése