2008. december 1., hétfő

Mozgáshiány, avagy fitness-bérlet ingyen

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar kiütközik a mozgáshiányom. Ma tipográfia után Idával(aki egy csoporttársam) úgy döntöttünk, elsétálunk a Kálvinig, ahol én majd jól felpattanok a buszra, ő meg metrózik. Hát nem. Szétváltunk és én reflexből mentem tovább, benéztem egy boltba, amit még Viával találtunk szeptemberben, aztán sétáltam még egy kicsit a Szentkirályi utcáig és csak ott szálltam buszra. Hazaérve rohamléptekkel jöttem fel a lépcsőn(anélkül, hogy fogtam volna a korlátot, ami nálam nagy szó), majd betettem egy dalt és táncra perdültem(Hevia: Tanzila, ez olyan "nem tudsz rá nem mozogni" zene). Írd és mondd, Kedves Olvasó, színjózanul táncoltam. Csak úgy, magamnak. Nincs még vége, most is jár a lábam, lehet mindjárt keresek valamit, amire jól lehet mozogni. Mibajomvannekem?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése