2009. január 30., péntek

Pár szó az új sablonról

Nekem szegezték ugyanis a kérdést: miért? Miért ilyen, miért nem volt jó a régi? Nos, a régi is csodás volt, büszke voltam rá, amiért magam is össze tudtam pakolni egy épkézláb sablont, nem kellett hozzá senki. De túl babás, túl szűzies, túl fehér volt. Én nem ilyen vagyok. Tudok nagyon édes, nagyon kedves, nagyon szeretnivaló lenni, pont mint a régi sablon azzal a kék lepkével. De ez a mostani sokkal inkább tükrözi az egyéniségemet. Cirádás betűk, mint a régin. Egyszerű, mégis elegáns. Nőies és nagyon-nagyon fekete. Lehet, kissé ijesztő. Nem bánom, az emberek többsége a tartalom és nem a dizájn miatt jön ide. Akinek esetleg nem tetszik, tudom ajánlani a feedreadert(teszemazt google readert, némelyik böngészőnek van saját), ott csak a tartalom jelenik meg, a sablon nem. Mert ez bizony jó darabig így marad. Félre ne érts, Kedves Olvasó, nem vagyok depressziós, nem gyászolok, nem lettem nagy hirtelen egy sátánista szekta tagja. Ettől nem leszek sorozatgyilkos, művámpír, megkeseredett ember. Maradok, aki voltam. Új külsővel, változatlan tartalommal. Talán egyszer visszarakom a régi sablont. Talán. Kicsit hiányzik, már úgy hozzászoktam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése