2009. január 29., csütörtök

Vásároltam...

Néhány apróságot bizonyos svéd lakberendezési áruházban. Vettem legelőször is poháralátétet, ami színben és anyagban passzol a (tök máshol vett) tányéralátétekhez. Ezen kívül megleptem magam egy almaszeletelővel, mert győzött a lustaságom. Tudni kell ugyanis, hogy az almát igazán csak cikkekre vágva szeretem, viszont utálom felcikkezni, maradt tehát ez a megoldás. A szatyorba került még egy csomag(négy darab) csíptetős képkeret(már tudom, mit fogok beletenni), három darab szoknyához való akasztó, egy fehér kaspó az új virágomnak, egy jégkockatartó, a végén pedig egy kisasztal, ami passzol az ágyamhoz. Össze is raktam itthon, ami csak azért érdekes, mert még életemben nem volt csavarhúzó a kezemben fél percnél tovább(annyi idő volt visszacsavarozni a napszemüvegem jobb szárát). Még nem tudom pontosan, mi fog rákerülni, de van időm kitalálni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése