2009. május 27., szerda

Megint a régi nóta

Randiprojekt lefújva. Miért is? Nos, megint sikerült kifognom egy egoista farkangyalt, de még azelőtt észbe kaptam, hogy ágyba vitt volna. 
Miért van az, hogy engem mindenki csak megdönteni akar?
Miért van az, hogy hiába vagyok relatíve csinos és nembuta, mégsem találok magamnak senkit? Jó, persze, lehet, hogy rossz helyen keresem. Nem tehetek róla, soha életemben nem ismerkedtem "hagyományos" módokon, úgyhogy valaki tegye meg azt a szívességet, hogy megtanít rá! Köszönöm.
MIÉRT_PONT_ÉN?!
Lehet, hogy ez az egész a szüfrazsettek, a kékharisnyások, meg a feministák, meg a világháborúk, meg a klasszikus férfi-női szerepek felbomlása miatt van? Lehet, hogy az átlagférfi FÉL az elférfiasodott, okos, karrierista nőtől?
Lehet, hogy csak én csinálok elefántot a bolhából. Lehet, hogy holnap szembejön velem a fehér herceg szőke lovon, bár ennek az esélye a nullához közelít.
Csoda, az kellene nekem. De legalábbis férfi, aki mellett NŐ lehetek, nem csak egy szexpartner(az is, de még sokkal több).
Túl sokat akarok egyszerre. Úgy tűnik, én is egy leszek a karrierista, okos, egyedülálló nők közül, mert én bizony most feladtam. Ennyi volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése