2009. augusztus 16., vasárnap

48. nap - éhes vagyok

Mily' meglepő, gyümölcsnap. Hát persze, hogy ilyenkor főz Piri mama húslevest, hadd csorogjon a nyálam. Keresztelő volt ma, az egyik ismerősünk kisfiáé, persze Jóanyám lakomát rittyentett, leves, főtt hús, paradicsomszósz(olyat már én is tudok csinálni, bibibí), én meg itt eszegetem a banánomat. Van nektarin is, de attól csak éhesebb leszek, szőlőt meg ebédre ettem. Legyen már holnap, fehérjenap...Húst akarok!
Egészen fura kajákat kívánok egyébként, a minap említettem a túrós haluskát, hát tegnap felkerült a listára a tócsnis csirke is, mert pár ismerős azt kért és én vittem ki és...Áhh, kell, akarom, kívánom. Ennék grillcsirkét is krumplipürével, tejfölös salátával. Ennék hortobágyi húsos palacsintát. Ennék tejfölös bablevest lilahagymával, friss kenyérrel. Ennék sertésvelőt pirítóssal. Ennék gyrost, simát vagy vegát, mindegy, csak finom legyen és ússzon a kapros szószban. Ennék jóféle töltött káposztát, vagy töltött paprikát. Ennék hagymalevest kenyérkockákkal, sok sajttal. 
De nem fogom most abbahagyni. Túl sok munka van benne, túlságosan hiú vagyok. Jó érzés, hogy emberek, akik rég láttak, megjegyzik, hogy jól nézek ki. Jó érzés, hogy mikor belenézek a tükörbe, nem egy kövér tehenet látok. Csak ne lennék ilyen éhes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése