2013. július 27., szombat

A sós csodáról

Egy korábbi bejegyzésben említettem az Ocean Salt-ot. Ez egy arc- és testradír, én mondjuk főleg az arcomra használom már majdnem három éve. Így néz ki:
(a kép a Pinterestről való)

A fotón látható példány a 250g-os kiszerelés, nekem 100g-os van.

Pro: elég hetente egyszer használni (kb borsónyi mennyiség kell belőle), finom az illata (só, avokádó, vodka és lime szerepel az összetevők között), vicces színe van, a kis kiszerelés kitart kb egy évig, nem csak arcra jó (epiláláskor használom a lábamra is, azóta nincs szőrtüsző-gyulladásom), uniszex, gyakorlatilag megszünteti a bőrproblémákat (az enyémeket legalábbis, vegyes és extra érzékeny bőröm van, ami a száraz részeken NAGYON száraz), nem drága (a kozmetikusomnál ennyibe kerül egy sima arckezelés, extrák nélkül, ez a cucc meg fullextrás, és mint említettem, egy évig kitart)

Contra: vigyázni kell a nagyobb sószemcsékkel, baromira tudnak karcolni (mondjuk értelemszerűen nem izomból radírozod le a saját arcodat), hajlamos kiszáradni (szóval mindig jól zárd le a tégelyt)

Bővebb infót itt találsz róla, meg a LUSH többi termékéről is, egy részükről a továbbiakban én is beszámolok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése