2013. október 12., szombat

Glamour-napok, első túra eredményei

Hála az én tündérkeresztapámnak, megnövelhettem egy kicsit a keretet, de így sem valószínű, hogy hű de nagyon sokat fogok költeni (11ezer forintnál tartok, és ruhát már nemnagyon akarok venni).
Tegnap Méripoppinsz barátnémmal körbejártuk az Aréna Plázát, bár én célirányos típus vagyok (és igyekeztem tartani a tervet), azért máshová is becsábultam. A lényeg, hogy sikerült beszereznem pár holmit. A pöttyös H&M blúzocska nem lett jó, vettem helyette mégegy pulcsit, tehát most van egy picit vastagabb türkizem, meg egy vékony rózsaszínem. Ma még szétnézek a C&A-ban Pasival, meg F&F apróságokra is vadászom, aztán már csak kozmetikumot veszek (meg esetleg valami kis szépséget a Sixben), szóval BŐVEN beleférek az eredeti keretbe.

Mire van szükségem?
színes pulcsik/hosszú ujjú pólók (amik esélyesek: F&F 1980, egészen konkrétan egy fehér példányt néztem ki, de előfordulhat, hogy más színben csapok le rá; Clockhouse/C&A 2790, biopamut, vagy C&A Basics, szintén biopamut, szintén 2790, ebből türkizt és barnát néztem; H&M Basics 2990 rózsaszín)
nadrág, szoknya (H&M 2990, szoknyát nem találtam)
színes/mintás leggings  (New Yorker 2990, 1990; vagy: Pimkie 3490 - nem jó, nem nyúlik eléggé az anyaga)

Mit szeretnék még?
éjszakai krém (mivel az eddigi nem vált be, Olay 2300 DM)
sál és kesztyű (F&F 1490, sálat még nem néztem ki)
egyéb kozmetikum (Yves Rocher, Body Shop, itt azért nincsenek konkrét tételek, mert ezeket hagyom a legvégére)
fehérnemű (Women'Secret)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése