2013. október 8., kedd

Őszi Glamour-napok 2013 - a lista

A tegnapi (második) terepszemle után már nagyjából tudom, mik azok, amiket szeretnék megvenni. szóval most már le merem írni a listát (igen, ez már a végleges).

Mire van szükségem?
színes pulcsik/hosszú ujjú pólók (amik esélyesek: F&F 1980, egészen konkrétan egy fehér példányt néztem ki, de előfordulhat, hogy más színben csapok le rá; Clockhouse/C&A 2790, biopamut, vagy C&A Basics, szintén biopamut, szintén 2790, ebből türkizt és barnát néztem; H&M Basics 2990 rózsaszín)
nadrág, szoknya (H&M 2990, szoknyát nem találtam)
színes/mintás leggings  (New Yorker 2990, 1990; vagy: Pimkie 3490)

Mit szeretnék még?
éjszakai krém (mivel az eddigi nem vált be, Olay 2300 DM)
sál és kesztyű (F&F 1490, sálat még nem néztem ki)
egyéb kozmetikum (Yves Rocher, Body Shop, itt azért nincsenek konkrét tételek, mert ezeket hagyom a legvégére)
fehérnemű (Women'Secret)

Ez lényegesen rövidebb, mint a tavaszi, és nem is biztos, hogy mindent megveszek. Enni is fogunk, valószínűleg a KFC-ben Pasival, meg Starbucks-ba is megyünk. Az itt látható árak TELJES árak, többségükből 20% jön le, illetve a DM-nél az Olay (vagy Oil of Olaz) termékek féláron lesznek).

Mint említettem, a keret 25000 forint, teljes árakkal számolva 23010 forint lenne, ha MINDENT meg akarnék venni, ami a lista első blokkjában szerepel, de leggings csak egy lesz a háromból, pulcsiból kettő, vagy három, és hát ugye ezek nem teljes áron (18408 forint lenne kedvezménnyel az egész). Ha nagyon jókislány leszek, meglepem magam egy pöttyös blúzzal, amit a H&M-ben, az Aréna Plázában láttam, az 2990 teljes áron.
Pénteken és szombaton megyek, pénteken valószínűleg egyedül, szombaton Pasival és Méripoppinsz barátnőmékkel négyesben (ami tök fun, mert két kuponfüzetünk lesz). A vásárlás végén hozok majd képeket is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése