2014. március 27., csütörtök

Helyzetjelentés

A vevő az utolsó előtti pillanatban visszalépett, mert nem kaptak hitelt. Nem is értem, mit vártak.
Költöznöm viszont muszáj, a faktorcég nem engedi, hogy maradjak. A holmim jelentős részét szétosztom, illetve eladom, sok kedves tárgy került például az én drága Via barátnőmhöz, meg imádott Méripoppinszomhoz. Az edényeimet Piri mama kapja meg, a sárga teáskannámat meg Ledérkém, aki nem mellesleg a világ legtündéribb tesója. A könyveimet az unokaöcsémnek, meg Pannának adtam, amit mégis meg akarok tartani, azt Pasi szüleihez vittem ki. Szó szerint, a vállamon cipeltem, minden héten tíz-tizenkét kötetet.
Szomorú vagyok, mert szerettem itt lakni. Nem lakás volt, hanem igazi otthon, főleg onnantól, hogy Pasi ideköltözött. Most kétlaki életre kényszerülök majd, Pasi szüleinél meg Piri mamánál fogok tanyázni, amíg nem lesz valami jobb.

Csoda, az kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése