2014. március 21., péntek

Pénteki projekt #19

Epilálj okosan!

A tavaszi napéjegyenlőség alkalmából arra gondoltam, írok egy röpke útmutatót arról, hogyan is tehető kellemesebbé a szőrtelenítés eme formája. Merthogy fáj. Viszont hatékony.

A legfontosabb: szánj rá elég időt!

Nem elég rá öt-tíz perc, nem olyan, mint a borotválás, vagy a gyantázás. A legjobb, ha előtte veszel egy jó fürdőt (húsz-huszonöt perc olyan hőmérsékletű vízben, amiben jól érzed magad, én a lehető legforróbbat szeretem), így elég puha lesz a bőröd, nem tépi majd annyira az epilátor a szőrszálakat.


Radírozz!

Közvetlenül fürdés után kapd elő a kedvenc bőrradírodat (a LUSH Ocean Salt-ja, amiről itt írtam bővebben, tökéletes erre a célra, de megteszi egy szemcsés, radírozó tusfürdő is) és alaposan dörgöld végig az egyik lábadat, azt, amelyiken először végig akarsz menni a szőrtelenítővel. Hogy miért fontos ez? Egyrészt méginkább elősegíti, hogy kellően felpuhuljon a bőröd, másrészt elkerülheted vele a szőrtüsző-gyulladást, ami még az epilálásnál is fájdalmasabb.

Ess neki!

Miután alaposan lemostad magadról a bőrradírt és az általa leszedett elhalt hámsejteket, azonnal kapd elő az epilátort (én egy Rowenta ultra EP1030-ast használok, nagyon jó kis masina) és még NEDVESEN kezdd el leszedni a szőrt! Többször is menj végig egy területen, közben időnként állítsd le a gépet és egy kis kefével vagy ecsettel szedd ki belőle a szőrt. Ha megvagy, csináld végig az egészet a másik lábadon is, aztán be is vetheted magad az esti buliban ;) Villantsd meg a pihepuha virgácsaidat egy szexi szoknyában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése