2006. május 11., csütörtök

Ballagás


Noshát...Elballagtam pénteken,mi több,mostmár az írásbeli érettségiken is túlvagyok.Az eredményekről még no comment,nem akarom elkiabálni...Mesélek inkább a ballagásról.Jó?Ha nem,akkoris mert élmény volt :D
Szóval ottvolt soksok mindenki,akit nagyon szeretek.Eljött Kristóf,meg a bátyja,Atus,meg a nagyijuk is,aki kicsit olyan,mintha az enyém is lenne,főleg hogy már lassan három éve vagyok együtt a kisunokájával.Ottvolt még Via is,meg az anyukája,Kati,meg Darci aki olyan csini volt,hogy azt hittem beájulok.Eljött Viol(farmerban)meg Awelám is a drága,meg Lolita.Kiscsaládom többi tagja is,anya,apa,Kriszti,Hugi,Marika meg Ságiék is,szóval hiperszuper volt.A tanárok is aranyosak voltak.Mi is készültünk meglepivel(mindenki kapott nyakláncot medállal,belegravírozva,hogy 2006,csak hogy emlékezzenek ránk),meg ők is.Személyreszóló ajándékokat kaptunk.Én soksok színes holmit,merthogy feketében járok...Azt nem ígérem,hogy fel is veszem,de jólesett.Cuki volt tőlük :) Kaptam RENGETEG virágot,alig bírtam el(majdnem elejtettem,kész szerencse,hogy a Merse átvette.Ezúton is köszönöm!).rózsát meg liliomot meg kálát meg ami belefér mindent.Gyönyörűek voltak a csokrok,teljesen meghatódtam.
Aztán este jött a nagy partyzás.Előbb persze vacsi...A konyha megint hatalmasat alkotott,a tíz ujjamat megnyaltam,de azt hiszem a többiek is.Akik nem jöttek el Pestre,azok mindmind ottvoltak és ez annyira jólesett,hogy ennek örömére inni kellett.Addig ittunk,hogy jól becsiccsentettünk.Én a kör közepén táncoltam azzal,aki épp kapóra jött.Oltári buli lett volna,ha ki nem derült volna másnap a bibi.Eltűnt Kriszti táskája benne jó sok mindennel és ebből aztán ordasnagy családi perpatvar lett,ami sajna még mindig tart,mert a bűnös nem hajlandó beismerni tettét,hogy a fene vinné el :( Ronda dolog,főleg egy rokontól.Úgyhogy most haragszom.
Nagy vonalakban ennyi volt a ballagásom:D A bulit visszasírom,ami utána jött azt kevésbé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése