2006. május 2., kedd

Pályafutásom az EAKI-ban


Azt hiszem most sírok.Fogalmam sincs,miért.Talán mert épp az imént esett le,hogy már csak három napig vagyok középiskolás és irtózatosan fog hiányozni az osztály.Általánosban nem szerettem az osztálytársaim többségét,aztán a Balassiban majdnem az egész osztályt rühelltem.Ott is hagytam.Bekerültem ebbe a pöttöm,furcsa iskolába,ahol eleinte ugyanúgy rühelltek,mint máshol.Azóta rájöttem,hogy velem volt a gond.Megváltoztam,no nem teljesen,de igyekeztem.Meg is lett az eredménye.Dunsztom sincs,mikor kezdődött,de megszerettem a bandát.Először hatan voltunk.Attila,Andris,Schaffer Gabi,Zoli,Zsófi meg én.Aztán októberben jött Peti,aki pár hétre fenekestül felforgatott mindent.Év végén Chris,akire eleinte furán néztünk,mert egyáltalán nem passzolt bele az osztály összképébe.Eltelt az első év,a nyári szünet,jött megint a szeptember,és vele együtt Kelemen Gabi(Kis Gabi,KGB...),aki gyarmati,mint én.Segítettem neki a sulit intézni.Ő tovább színesítette a képet.Vele együtt jött egy lány,Kati,de ő csak pár hétig bírta,így másodikban végig kilencen voltunk.Kerek Gregoval lett a létszám harmadikban,azaz most év elején.Merthogy ez a suli attól spéci,hogy 3 év alatt lehet elvégezni.De nekünk ez a három év elég volt ahhoz,hogy jól összemelegedjünk.Barátságok és szerelmek szövődtek,sírtunk,nevettünk.Avattak és avattunk gólyát,szalagot,rendeztünk szilveszteri bulit,díszítettük a ballagásokat,voltunk Krakkóban,Toscanában és Prágában.Együtt izgultunk a nyelvvizsgák és a kisérettségik miatt,s amikor volt egy szabad délutánunk és a nap is sütött,kimentünk a Margitszigetre,vagy a Westend tetőkertjében bohóckodtunk.A lényeg az,hogy nem tudom,mi lenne velem nélkülük.Ide felírom az osztálynévsort,becenevekkel,mindennel.Csak hogy ne felejtsem el.
Az EAKI Gimnázium 2003-2006-os végzős osztálya
Gál Attila (Atus)
**** Gábor (Grego) 1Kelemen Gábor (KGb)
Kopacz András (Andris)
Lucska Viktória (Norewa)
Novák Zsófia Diana (Zsó)
Schaffer Gábor (Schaffy)
Schél Péter (Peti)
Szabadkai Zoltán (Z,Skinny,mediSin)
Szabó Christopher (Chris)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése