2006. november 10., péntek

Darian


Hümm.Most szidjam én is az anyukádat?Nem teszem.Anyukád rendes ember.Köpködjek rád?Nem teszem,bár megérdemelnéd.Egyrészt mert még emlékszem arra,milyen jó volt veled,másrészt mert nem vagyok hajlandó odáig süllyedni.Írjak rólad novellát?Megtehetném,lenne hozzá alapom és még ihletem is.Rúgjak beléd?Az igazság az,hogy nem az én stílusom és egyébként is lusta vagyok bakancsot fűzni.Kurvázzalak le nyilvánosan?Nem lenne értelme,a nemi életed talán még az enyémnél is sivárabb.Utáljalak?Lassacskán eléred és igen,lesz rá okom.Adsz.Beletapossak a lelkedbe?Nincs neked olyanod.Összetörjem a szíved?Annyira még én sem vagyok erős,hogy összetörjem azt,mi kővé dermedt.
Te akartad.Feleslegesen cirkuszoltál,ez lett az eredménye.Nem hagytalak el Mircsi miatt,legalábbis nem állt szándékomban.Te magad voltál az,aki elkergettél.
Vf-ről töröld magad,nem érdekel.A html kódokat tartsd meg.Ajándék.
A Pixit és a gyertyákat megtartom,szeretem őket.Vigyázz magadra,én már nem leszek melletted és ezt csak és kizárólag magadnak,a saját butaságodnak köszönheted!
Részvétem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése