2006. november 8., szerda

Zh

Zéhá itt,zéhá ott,jobbra,balra,követni se tudom.Tegnap gazdasági matek(elcsesztem,leszarom,csak anyu meg ne tudja,bár amilyen az én formám,úgyis megtudja,de nemérdekel,úgyse végzem el a közgázt),ma délután EU ismeretek.Lázasan tanulok,majd' bele szakadok,de már annyira zavarja a szemem a sok kék(ez a tanár TUTIRA kékmániás),hogy gondoltam blogolok,addigis csinálok valamit.
Gazdaságtöri beadandó kész,egész héten szenvedtem vele,erre kiderült,hogy csak 15-én kell leadni.Faszányos.Egy gonddal kevesebb.
Kaptam szerelmeslevelet Gondnokbácsitól hogy vigyek be neki ikszipszilonzé papírt,mondom jó.Majd ma beviszem,ha jön a Reni mer ő tudja hová meg kinek meg minek meg mivan.Én nemtudok semmit én butuska vagyok és kicsit izgulok mert tegnap közölték hogy EU zh és azóta kisebb-nagyobb megszakításokkal tanulok.Ilyet is ritkán fogtok tőlem olvasni,ezt előre bocsátom.Nem vagyok az az "ésakkormostleülünkéstanulunkezerrel" típus,gondolom aki ismer,megérti miért.Szeretek egyszerre több dolgot csinálni,meg aztán amit elsőre nem értek meg,az nálam halott ügy.Mint pl a gazdasági matek.Ez már nem a gimis anyag,azt se nagyon értettem,de itt végképp feladom.Töri szakon elvileg nincs matek,gyakorlatilag bármit el tudok képzelni a mai világban meg a jelenlegi oktatási rendszer mellett.Fenesetudja(néha nem akar működni a szóköz,néha meg nem érem el,de legtöbbször lusta vagyok használni....Ezen ugye megintcsak nem lepődött meg senkisem...).
Ejtve lettem "aranyoskicsitörökpasi" által,de kitérdekel."Romantika,szerelem,ezt én nagyon szeretem.Ha elmúlik,majd jön másik..."a végét mindenki képzelje oda saját belátása szerint.Csókolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése