2007. március 13., kedd

Könyvek és könyvek mindenütt

Már megint költöttem,mintha olyan jól állnék anyagilag.Sikeresen kiakadtam ma,miután Ari kétszer is kibújt a kerítés alatt.Nem szaladt el,de én akkoris megijedtem és mindkétszer egy szál hálóingben szaladtam ki az utcára a kutyáért.Nembaj,néha kell ezis,legalább az öreg kántor látott valami jót is,úgyis azzal basztat,hogyha húsz évvel fiatalabb lenne,elvenne és lenne egy csinos,fiatal anyósa.Hehe.Viccnek is rossz,hogy én egy ilyen szentfazékkal...Nade térjünk a lényegre.Hisztiztem egy sort,erre Piri mama közölte,hogy akkor most terápiás céllal elzavar könyvet venni,meg majd lemászunk a kedvenc turinkba babaruhákért Alíznak.Kislányuk lesz,ami külön jó,mert kevés a lány a családban.Anyai ágon persze,mert nekem azért még ott a két (fél)tesóm.Nemszeretem ám ezt a szót,hogy féltestvér.Most akkor testvér,vagy nem?Döntsük már el.És még meri valaki azt mondani,hogy egy kis vásárlás nem nyugtatja meg az ember lányát.Megvettem a Vámpírkrónikák ötödik kötetét,meg kinéztem magamnak még Viánál a Bűbájos Mary-t.Sajna az nem volt meg,csak a folytatása.Helyette vettem magamnak gyógynövényes könyvet,az jóljön,a Mary-t meg majd max kölcsönkérem Viától mert most megint elvertem egy rakás pénzt és a szülinapomig már nem kéne könyvet vennem.Kiszámoltam,hogy csak a Vámpírkrónikák eddigi öt kötete került saccperkábé tizenötezerbe.De megérte,könyvre nem sajnálom a pénzt.Mert a könyv érték,ezért rettegek attól,hogy egyszer kigyullad a lakás,aminek csupáncsak azért nagy a valószínűsége,mert gyertyamániás vagyok.Nálam itt jön ki a rákok híres-hírhedt gyűjtőszenvedélye.Könyveket és gyertyákat gyűjtök.Csinos kis gyűjteményre tettem szert,már előre félek a költözéstől.Ha ugyan lesz hová költöznöm,de ez csak rajtam meg Robin múlik.Ha segít nekem,akkor lesz hol laknom.Lakást akarok!Egy helyet,ahol én takarítok,amiből nem csinálnak lomtárat,ami nem átjáróház(értsd:nem jön ide Rituka,meg Mari néni meg a fél személyzet gyógyszerért,vérnyomásmérőért,tökömtudjamiért,lassan a bugyimat is kölcsönkérik...bár ha jól belegondolok erre van konkrét példám,de nem publikus),nem szemétdomb,mosoda,vasalószoba ésatöbbi.Ahol ÉN tartok rendet,ahonnan nem tűnik el a samponom,a fogkrémem és ahol a szennyesládát és az ágyneműtartót arra használom,amire való.Ja és van elég vállfa,mert itthon ez örök probléma.
Persze szeretek itthon lenni,csak mióta betörtek,egyre erősebb a mehetnékem.Cuccostul,lepkéslámpástul.Mert lepkés kovácsoltvas állólámpa rlz,az kell,az alatt szoktam olvasni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése