2007. december 6., csütörtök

Félek...

...mert mostmár elkezdett fájni.Nem nagyon(tényleg nem,ezt most el kell hinni,nekem kicsi a fájdalomküszöböm),de mostmár kisebb-nagyobb megszakításokkal fáj,mióta felkeltem(és megittam a kávémat.Lehet közte összefüggés?).Ja és lemondtam a szombatot,úgyhogy már nem kell drukkolni,ez főleg a drága Vörösbegynek szól,nehogy még miattam is izguljon.Mostmár elmondhatom,meghallgatás lett volna egy zenekarnál,nem írom ki a nevét,mert az reklám lenne,de nem megyek,mert most nem lenne időm még próbákra is járni,meg ahhoz túl kéne élnem legalább a vizsgaidőszakot.Meg még nemtudom,milyen lesz a második félév.Najó,befejeztem,indulnom kell Pálfira.Túl kell élnem őt is ma még,aztán mehetek haza anyuékhoz,holnap meg orvoshoz... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése