2007. december 7., péntek

Mikulás

Örök gyerek vagyok,ezt mi sem bizonyítja jobban,minthogy a Mikulás nekem is hozott még ajándékot.Apuéknál hagyott egy csomag édességet,mondta apum,hogy majd átugrik vele.Tesóméknál egy Underworld Evolution dvd-t(Görög Zitának jóláll a vámpírnéniszerep),egy csini csipkés harisnyát találtam az ablakban,meg a Télapó odarakott egy fahéjas csokiszobrot magáról,amit mi Ádival meg tesómmal be is kebeleztünk,meg kell mondjam,isteni volt,imádom a fahéjas dolgokat.
Anyum kiszedte a fülbevalómat!!!Megúsztam a sebészt ;) Kicsit még fáj,de túléltem már ennél rosszabbat is.Anyu szerint így le kell mondanom régi nagy álmomról,az orrpiercingről,mert azzal is baj lehet,ha a fülbevalóm ennyi bajt okozott.Vicces,a másik két lyukkal soha nem volt gond,meg mostanáig ezzel se,de én már azon se csodálkoznék,ha kicsíráznának bennem a lenyelt magok...Hugi is olyan helyen növeszt csontot,ahol nem kéne.A térdén :P Mondjuk nekem meg az orromon van,de az családi vonás :D Na megyek filmet lesni,már másodszor nézem meg,annyira jó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése