2007. december 11., kedd

Kedvenceim


Vörösbegytől kaptam a labdát,sorra veszem hát a kedvenceimet.
Kedvenc íróm, könyvem: Benedek István,tőle az Aranyketrec,ez a mű nagyban hozzájárult ahhoz,hogy azzá lettem,aki most vagyok,ha nincs Papus(ezer köszönet neki ezúton is)és nem nyomja a kezembe,nem jelenkeztem volna a bölcsészkarra.
Kedvenc filmem:Fogós kérdés,talán az Ördög ügyvédje az a film,amit bárhol,bármikor,ezredszer is...
Kedvenc színészem: több is van,de akiért perpillanat odáig vagyok,az Johnny Depp
Kedvenc italom:forralt bor,absinthe,tea(mindenféle a lapsang suchong kivételével)
Kedvenc évszakom: bár minden évszaknak megvan a maga szépsége,én a telet szeretem igazán,mert minden fehér,az egész táj olyan,mintha üvegből lenne,törékeny és csillogó.
Kedvenc ételem:Lucska nagyi bablevese ;) csirkemell krumplipürével,tejfölös salátával
Kedvenc napom:a csütörtök,mert csütörtökön születtem
Kedvenc hobbim:az írás és az éneklés
Legfőbb kedvenceim: a kiscsaládom,mi más?Pici szívem összes szeretetével szeretem őket.
Akiknek továbbadom: Cabeludo,Via,Tindo-chan,Tina és Gotthykám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése