2008. április 19., szombat

Csöbörből vödörbe...

Hű meg ha.Épp elmúlt az előző nyavalyám,erre csütörtök délután úgy döntöttem,magamévá teszek egy karamellfagyit az egyik gyorsétteremben,ami nem a meki(mekis finibb,gyorskajából csak a fagyi jó).Ezzel még nem lett volna gond,de az évfolyamtársam,aki mellesleg régész és töri minoros,jól belémbeszélt egy megfázást.Tegnap kapart a torkom,ma már nem kapar,de taknyom-nyálam egybefolyik(hála a gőzölésnek a kozmetikusnál),úgyhogy az eheti bulizásnak azt hiszem lőttek.Nem vagyok lázas,csak rosszkedvű,nem szeretek takonykóros lenni.Csak hab a tortán,hogy elszakadt az új táskám füle,meg kell kérnem varrós-sütisütős édes mostohámat,hogy varrja meg nekem,bár még lövésem sincs,mikor és hogy és egyébkéntis.
Azért hogy valami pozitívat is írjak: tegnap elcipeltem a kis fenekemet a kozmetikushoz.Új szalonja van(hatalmas és szépséges és királynőnek érzed magad benne,kapsz pokrócot,hogy ne fázz,meg amit akarsz) és kicsit emelt ugyan az árakon,de még mindig megéri,teljes tatarozásért fizettem nála háromezer-ötszázat(meanz:ultrahangos csodafinom arckezelés,masszázs,szemöldökszedés).Úgyhogy tegnap elégedett voltam,a fejemmel ma is az vagyok,csak ez a fránya takonykór ne lenne.Olyan kis szerencsétlen vagyok! :'( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése