2008. április 20., vasárnap

Linkek

...és Jamie Winchester.Évek óta kerestem ezt a dalt,még annakidején a (mostmár) kékvirágos mobilszolgáltató reklámaiban ment.Tudod,Kedves Olvasó,amikor az a srác meg a csaj a szakadó esőben...Meg az osztálytalálkozó...Fú de szép reklámok voltak,már ha lehet ilyet mondani egy reklámra.Naszóval feltettem az It's your life nótát,ami a 2001-ben megjelent It's your life című korongon található,ha esetleg valaki szeretne oly módon hozzájutni,hogy megvásárolja.Mert én bizony megvettem,egyrészt,mert tudtam,hogy előbb-utóbb felteszem ide(és szerzői jogok meg mindenek),másrészt mert szorult belém annyi tisztesség,hogy fizetek érte.Elég sok eredeti cd-m van és tudom,hogy ezzel nem az előadónak,inkább a kiadónak kedvezek,de akkoris.Jó,persze,nyivákolok itt,hogy nincs pénzem,de évente egy-két eredeti cd-t megengedek magamnak(ezelőtt 2006 októberében vettem meg az Open Door-t az Evanescence-től,tehát az évi 1-2 se mindig jön össze).Sznob kis dög vagyok na.De térjünk vissza az eredeti témához,ami a linktáram meg az új zeném.
Freeblog ugyebár adott,a honlapom címe ottvolt eddigis,a Club Panzió linkje nemkülönben,meg hát a radioblog ugye.Ami eddig nem volt: vampirefreaks és ld50 profiljaim mert egy kis egoista majom vagyok.Ezenkívül Thrillion,mert rájöttem,hogy sokat köszönhetek a csapatnak.Többek közt Via barátnémat,Mirenát,Frut...Soroljam?Felesleges.Van még Boukendan,mert a reklám sosem árt egy fordítócsapatnak és ha már lusta vagyok fordítani,hát reklámozom őket.A Harmonet meg csak úgy,mert eszembe jutott.Ja és ha már Jamie Winchester és Hrutka Robi,akkor kirakom az ő linkjüket is :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése