2008. április 22., kedd

Munkaügy

Tegnap délután felhívtam a pasit,aki csinálta az interjút.Mondta,hogy nincs bent,majd visszahív egy óra múlva.Másfél óra elteltével hívott is,azaz csak csörgetett.Nehogy még a végén pénzébe kerüljek a cégnek...Visszahívtam,közölte,hogy sajnálja,de nem.Sok szerencsét más területen.Anyád. Beszélek angolul,németül,spanyolt most kezdtem újra és a töriszak miatt latint tanulok.Egyetemre járok,nem is akárhova.Szakmai gyakorlatom az nincs,de mi az istent vár tőlem húszévesen?Áhh,számít ez?Biztos,hogy ez engem minősít?
Nem is ér annyit,hogy rágódjak rajta,csak gondoltam szólok,hogy ez most így ebben a formában nem jött össze.Nem törtem össze különösebben,az egómnak mondjuk nem tett jót,de az egóm az nem érdekes :) Jó,a pénztárcámnak se tett jót,de valahogy majdcsak lesz.Ha minden kötél szakad,megfejek néhány bakkecskét :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése